Fredag 9 dec

Godkväll i stugorna!

Ikväll är en sån där kväll som jag är så glad över att jag har att göra hemma! Det regnar och blåser riktigt mycket här nu. Det hade ju varit betydligt mysigare om det hade fallit vackert gnistrande snöflingor utanför istället, som man kan tycka att det snart borde göra om vi ska få en vit jul i år! Men det är ganska mysigt detta också! Med tillräckligt många tända ljus och vetskapen om att man slipper gå ut i det! =)

Jag har haft en riktigt härlig dag. Vaknade vid tio, slog igång tv:n och såg att det var skidskytte... Så där fastnade vi! En riktig mysdag och vi kom inte ur sängen förrän lite över tolv! Mysig start på en fredag! =)
Sen bar det av med uppdrag att leta skidutrustning till Eric! Vi får hoppas att det blir lite snö så att han kan få ge sig ut och åka!

Själv hade jag verkligen behövt en vecka i solen nu!!! Åhh så härligt det hade varit! Får säga till min fina resvän AnnSofie att vi får försöka hitta en vecka i februari så vi kan åka iväg! =)

Nu ska jag försöka hitta på något jag kan äta!

Ha nu en riktigt mysig fredagskväll alla!

Stor kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0