16:e dec

Godkväll!

Idag har jag återigen varit på julklappsjakt! Fast mest på nätet om jag ska vara ärlig...
Jag ska handla en liten fin klapp till, till min älskade mamma. Sen är jag klar! Eller ja, jag har ju mig själv kvar men nu känns det som att det kommer att bli en julafton med ytterst få julklappar i år. Hittar ju inte så mycket som jag vill ha... Förslag på önskelista mottages gärna!?! =)
Tror att det blir roligare att sätta sprätt på lite pengar efter jul, när jag ska vara heeeeelt ledig en vecka!

Idag har varit en riktig mysdag. Åkte iväg för att handla lite efter att Eric åkt till badmintonen i morse. Sedan åt vi en lite sen lunch, hummersoppa och ett riktigt gott balderbröd att doppa till! Mums!

Efter det blev det en härlig vilostund i soffan med hela lilla familjen.♥ Märks att jag börjar slappna av lite nu efter några intensiva veckor! Skulle nog kunnat sova dygnet runt idag! =)

Nu har jag dock gossat upp mig i soffan med en stor kopp te och ska ge mig på mitt sista skriftliga prov för denna terminen!
Tjohoo! =)

Ha en härlig fredag!!

Kram
Milo♥


Mmmmm.... Världens bästa tekopp!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0